مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

مجتمع شوق زندگی در کرمانشاه راه اندازی می شود

مجتمع شوق زندگی مهرماه با هدف کمک به آسیب دیدگان اجتماعی در کرمانشاه افتتاح می شود.

طنین وقایع – مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مجتمع شوق زندگی مهرماه با هدف کمک به آسیب دیدگان اجتماعی در کرمانشاه افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار طنین وقایع و به نقل از ایمنا، بهزاد شهبازی اظهار کرد: مجتمع شوق زندگی با کمک شهرداری کرمانشاه و دادستانی کرمانشاه در نیمه اول مهر در استان کرمانشاه افتتاح و راه اندازی می‌شود.

وی افزود: مقدمات افتتاح این مجتمع در کرمانشاه در حال انجام است و اقدامات عمرانی و تجهیزات توسط شهرداری کرمانشاه در حال انجام است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجتمع شوق زندگی یک خدمت ویژه به افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب است که شامل کودکان شیرخوار، دختران فراری، زنان خشونت دیده حاد خانوادگی، زنان در معرض آسیب و زنان آسیب دیده می‌باشد.

شهبازی افزود: شهرداری، دادستانی، نیروی انتظامی و بهزیستی کرمانشاه به صورت مشترک و متمرکز در میدان معلم، خدمات آنی و با فوریت به آسیب دیدگان اجتماعی و جامعه هدف می‌دهند.

وی با تقدیر از همه دستگاه هایی که در این زمینه حمایت و همکاری نموده اند گفت: کرمانشاه به عنوان هفدهمین استانی هست که موفق به افتتاح و راه اندازی مجتمع شوق زندگی با هدف خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی در نیمه اول مهرماه سال جاری می‌شود.