صیانت از سرمایه ملی در شرکت گاز استان کرمانشاه/ ۳۳ میلیون مترمکعب گاز به چرخه مصرف بازگشت
طنین وقایع/کرمانشاه- مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با تأکید بر اهمیت صیانت از سرمایههای ملی، از موفقیت این شرکت در شناسایی و رفع نشتهای پنهان خبر داد که منجر به بازگشت ۳۳ میلیون مترمکعب گاز به چرخه مصرف شده است.


























































admin
سلام دوست عزیز از انتقاد سازنده شما سپاسگزارم! این مجتمع در شهر یزد واقع شده است. ....
کیان جمالی
هزارماشالله 🔥 ....