مدیر کانون خدمت رضوی منطقه پنج:

نیازمندان معسر، تسهیلات اشتغالزایی ۱۵۰ میلیون تومانی دریافت می کنند

به نیازمندانی که توانایی انجام کار در منزل را دارند تسهیلات اشتغالزایی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با سود ۴٪ و بازپرداخت بین چهار تا هفت سال واگذار می گردد.

طنین وقایع – جلسه چهارشنبه امام رضایی(ع) در کانون خدمت رضوی منطقه پنج با حضور جمع کثیری از خادمیاران این منطقه در مسجد حضرت زینب(س) شهرک آبادانی و مسکن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار طنین وقایع، در این جلسه خدا مراد نوری، مدیر کانون خدمت رضوی منطقه پنج با بیان اینکه اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس از مهم ترین برنامه هایی است که در دستور کار کانون های خدمت رضوی قرار دارد گفت: برای اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس، باید سن افراد بالای ۳۵ سال و دهک اقتصادی خانوار آنها نیز بین یک تا چهار باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف مهم کانون های خدمت رضوی شناسایی بیماران خاص و معسر می باشد افزود: در اجرای این طرح، بیماران صعب العلاجی که از حمایت سازمان بهزیستی و کمیته امداد برخوردار نیستند شناسایی و برای دریافت خدمات درمانی رایگان به کانون بیمه سلامت معرفی می شوند.

مدیر کانون خدمت رضوی منطقه پنج در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از خادمیاران رضوی که بدون هیچگونه چشم داشتی خدمتگزار محرومین و نیازمندان هستند اظهار کرد: به منظور کار آفرینی و ایجاد اشتغال و رفع محرومیت در جامعه، به نیازمندانی که توانایی انجام کار در منزل را دارند تسهیلات اشتغالزایی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با سود ۴٪ و بازپرداخت بین چهار تا هفت سال واگذار می گردد.

نوری با ارائه توضیحات مبسوطی پیرامون ثبت گزارشات خادمیاران گفت: خادمیارانی که فعالیتشان در سامانه و عرصه های مربوطه ضعیف باشد از مرتبه خادمیاری به یاور رضوی تبدیل وضعیت می شوند.

فیلم مصاحبه مدیر کانون منطقه پنج را در لینک زیر مشاهده کنید.

https://aparat.com/v/gnxi22x