طنین وقایع/کرمانشاه- پروژه آبرسانی به مجتمع ۱۹ روستایی امام علی(ع) در بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه با اعتباری بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان امروز پنجشنبه با حضور استاندار به بهرهبرداری رسید و بیش از ۴۲۰۰ نفر از ساکنان این روستاها از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار شدند.