کرمانشاه میزبان نشست خبری مدیران ارشد شیلات ایران برای بررسی وضعیت آبزیپروری کشور

به گزارش خبرنگار طنین وقایع، در این نشست که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، دکتر کرمیراد، مدیرکل دفتر توسعه آبزیان آب شیرین سازمان شیلات ایران، ضمن تشریح آخرین وضعیت تولید در حوزه آبهای شیرین، بر لزوم بهرهگیری از ظرفیتهای دانشبنیان برای افزایش بهرهوری و رونق برندینگ محصولات شیلاتی تأکید کرد.
دکتر الیاسپور، مدیرکل شیلات استان کرمانشاه نیز با ارائه گزارشی از دستاوردهای این استان در حوزه آبزیپروری، به بیان پتانسیلهای بینظیر کرمانشاه در تولید انواع گونههای آبزی پرداخت و اظهار داشت: تلاش ما در استان بر این است که با افزایش تولیدات شیلاتی، ایجاد مزارع جدید و استفاده دومنظوره از استخرهای ذخیره آب کشاورزی، میزان تولیدات شیلاتی را افزایش دهیم و به رونق صنعت شیلات در استان کمک کنیم.
در ادامه این نشست، مدیران ارشد شیلات کشور و استان به پرسشهای نمایندگان رسانهها در خصوص چالشهای پیش رو، حمایت از آبزیپروران و برنامههای آینده برای توسعه صادرات و بازارهای مصرف پاسخ دادند.
















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰