نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
طنین وقایع/کرمانشاه- جلسه کارگروه مولدسازی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان گامی مهم در مسیر توسعه، با حضور دکتر سروش، رئیس دانشگاه و دیگر مسئولان مربوطه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.