مولدسازی املاک برای تسریع در ساخت پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

طنین وقایع/کرمانشاه- جلسه کارگروه مولدسازی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان گامی مهم در مسیر توسعه، با حضور دکتر سروش، رئیس دانشگاه و دیگر مسئولان مربوطه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار طنین وقایع، بر پایه این گزارش، طی دو سال اخیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حدود ۲۵ پروژه مرتبط با اموال غیرمنقول خود را در چارچوب طرح مولدسازی در دستور کار قرار داده است.

خاطر نشان می شود، پیگیری‌های مستمر اعضای کارگروه مولدسازی موجب شده بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها به نتایج مطلوبی برسد.

لازم به ذکر است، مسئولان دانشگاه در این جلسه تأکید کردند که با فروش قانونی و هدفمند این املاک، منابع مالی لازم برای پیشبرد پروژه‌های توسعه‌ای دانشگاه فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است، در همین راستا، ساخت پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اراضی سرخه‌لیژه به عنوان یکی از پروژه‌های ملی و راهبردی، از اولویت‌های اصلی دانشگاه به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام مسئولان، امید می‌رود با تداوم روند مولدسازی و تأمین منابع مالی مورد نیاز، عملیات اجرایی و تکمیل پردیس دانشگاه با سرعت بیشتری دنبال شده و این پروژه مهم در آینده‌ای نزدیک به مرحله بهره‌برداری برسد.